Het is ook de plek waar men geld verdient. Controleren is dan ook de manier om erachter te komen of u goed bezig bent. Daarom voert Bureau Via dagelijks unieke mystery shopper werkplaatsonderzoeken uit met als doel de kwaliteit van de werkplaats en de receptie te verhogen. Sterker nog, het is onze core business.
Bureau Via meet het gehele proces van het maken van de afspraak tot de aflevering van het voertuig. Daarnaast brengen wij in uw werkplaats technische mankementen in kaart om de kwaliteit van het onderhoud te testen. Dat maakt onze mystery-shopper-onderzoeken anders dan anderen. Onze mystery shoppers hebben niet alleen technische kennis én kennis van de mobiliteitsbranche, maar zijn ook door het hele land inzetbaar.
Een nieuw model, een promotieactie, een concurrentievergelijking; mystery shopping is een effectieve methode om de verkoopafdeling op scherp te zetten en elk klantcontact maximaal te benutten. Ons netwerk aan ‘shoppers’ is landelijk dekkend en heeft uitgebreide ervaring met de mobiliteitsbranche.
Benieuwd hoe u ervoor staat en waar u kunt verbeteren? Schakel Bureau Via in voor Mystery Shopping op uw locatie. Lees meer over onze aanpak - van sales tot klanttevredenheidsmeting - of neem vrijblijvend contact met ons op.
Neem contact op